12 comments
  1. seronok tengok gambar diorang membaca.. membaca jambatan ilmu

    ReplyDelete
  2. Bagus masing-masing rajin membaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus tu mmg bagus tp kopak jugak lah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  3. hari ini ye kak, lupa lak selalu library kat jupem ni buat... tapi tahun ini senyap pulak

    ReplyDelete
  4. membaca tidak pernah merugikan :)

    ReplyDelete
  5. Hobi yang bagus. Semoga tersangkut termenang

    ReplyDelete
  6. selamat membaca kepada semua

    ReplyDelete
  7. Saya sertai program ini di perpustakaan Melaka. Mereka jemput, kita datang le.. ��

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.