Follow Us @soratemplates

10/06/2021

Popia Seaweed Berhantu

Siapa suka popia seaweed ni?? Kita geng!!

Bendalah ni kalau dah ada kat umah kena sembunyi-sembunyi sikit. Kalau tak, jadilah mak si batu belah batu bertangkup, makanlah aku telanlah aku, aku kempunan popia seaweed.. hahaha!

Favourite semua makhluk dalam rumah ni si popia seaweed ni.. mana tak berhantu boleh licin dengan sekelip mata.


11 comments:

  1. Belum pernah makan. kalau kudapan gini memang cepat laris. Laku keras

    ReplyDelete
  2. Anak-anak saya suka makan seaweed.. Saya tak berapa gemar.

    ReplyDelete
  3. Budak- budak kat rumah ni pun kata sedap.Tapi saya belum pernah cuba

    ReplyDelete
  4. bila tengok pun dah tahu sedapnya.

    ReplyDelete
  5. mmg ralit kalo mkn popia seaweed ni...aritu opismate jual...

    ReplyDelete
  6. kuat hantu ni, kalau dah start tak boleh berhenti

    ReplyDelete
  7. Kalau ke Tawau memang borong popia seaweed ni. Sedap sangat. Ada pernah sekali beli, makan dalam kereta. Belum sampai Lahad Datu, popia seaweed dah habis hihihiiii.

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥