Follow Us @soratemplates

04/08/2021

18 comments:

  1. huhuuu tak ada ayat nk digambarkan lg akan kerisauan yg melanda

    ReplyDelete
  2. Yang dia kurung kita tapi kes naik ape cerita? Sedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelik kan? Sebab kilang2 ni la diorg jd mangsa.. dpt virus pastu balik umh tapau sekali utk keluarga.. tp kalau diorg x keja x bergaji pulak.. kesian

      Delete
  3. Tak tahu nak komen apa kak mim. Sakit hati pun ada. Kita ni berkurung dari start PKP dilaksanakan lagi. Nak pergi rumah MIL yang 5 minit dari rumah ni pun tak dapat sebab ikut SOP tapi ada jenis yang tak bertanggungjawab penting diri senang hati je langgar SOP. Kes naik lepas tu turun sikit then naik lagi. Tak tahu sampai bila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sini pn sama naniey.. br je rasa nk lega masuk pulak delta.. menyeramkan sungguh

      Delete
  4. Speechless tengok... bilangan kes tertinggi, bilangan kematian tertinggi.
    Ya Allah, cepatlah covid ni pergi.

    ReplyDelete
  5. Terus rasa pening tengok angka paling banyak ni semalam. Speechless wordless

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥