Follow Us @soratemplates

Showing posts with label Emily. Show all posts
Showing posts with label Emily. Show all posts

18/06/2019

Supermom Mode Activated

June 18, 2019 2 Komen
Hai! 14 Syawal dan Selamat hari raya!! Mode hari raya masih di mana-mana tapi yang penting sekarang mode SUPERMOM saya dah activated. Baru jer balik hantar Ayah Iman di airport. Back to routine, PJJ. Ayah pun balik ke sarang mencari rezeki.

Lama tak update kan? Hahaha. Malasnya nak update bila bercuti. Kat ofis jugak best menaip. Saya baru jer masuk opis semalam. Hihihi. Memang gak lama jugak la bercuti. Dari cuti gawai bersambung ke raya. Ayah malam raya baru balik so dia cuti lama lah lepas raya. So wajib jugaklah si Ibu follow cuti Ayah kan? Sepatutnya Ayah Iman balik hari Ahad ri tu so semalam sepatutnya 2-2 dah masuk keja balik tapi Ayah extend pulak cuti sampai hari ni. Hehehe.

Apapun, Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin dari Kakmim sekeluarga. Syukur raya tahun ni disambut sederhana, #sempurnaseadanya.

Famili korang tema apa tahun ni? Kami baby blue warna pilihan si Ayah. Kikiki.

14/03/2011

Iman On Board

March 14, 2011 3 Komen

Cantik tak?
Hehehe... aksesori untuk Emily Ibu
Kesian Emily, belom ada apa-apa aksesori lagi
Nanti Ibu cari aksesori lain lagi untuk Emily k


Berminat ke?
Sila-silalah berkunjung ke blog Mama Ruhil Imaan
Sebab Ibu tempah dari Mama Imaan
Ruhil Imaan muda sehari jer dengan Iman Madihah
Hehehe...


Ibu Iman: minggu ya tek nang gago.. sik sempat nak blogwalking & updating