Sebuah Kisah Sederhana, Sedetik Momen Bermakna
Hari ni cuti, kerja memang banyak tapi malas nak fikir. Ah, cuti je lah. Itu pun guna cuti rehat, tak sempat nak mohon cuti gantian. Takpe, cuti gantian masih …
Hari ni masuk ofis, tapi takde kelas sebab budak cuti mid sem. So kita mintak tolong ChatGPT buat bendalah ni. Second time buat, menjadi. Guna coding yang berl…
Minggu ni budak cuti mid sem. 2 tahun belakangan ni takwim Politeknik & Kolej Komuniti akan sama cuti dengan KPM. Oklah jugak macam ni, senang nak arrange …
Hujung minggu yang panjang plus cuti sekolah. Bukan selalu dapat bangun lambat di hujung minggu. Hujung minggu terakhir di bulan Ogos dapat jugak merasa bangun…
Sekarang ni macam tu lah. 24 jam macam tak cukup dalam sehari! Macam tak banyak benda dapat setel dalam sehari. Tak mungkin pulak banyak KPI sebab macam rutin …
1 lagi update yang saya baru tau, rupanya Mama Tisya pun dah pencen!! Dia ambik option bersara pilihan rupanya. Itulah lama sangat tak blogwalking kan sejak J…
Sarapan