Follow Us @soratemplates

Showing posts with label Shopee Review. Show all posts
Showing posts with label Shopee Review. Show all posts

12/09/2021

Buat Waffle Dengan Adunan Pancake Adabi

September 12, 2021 13 Komen

Perasaan tak best.
Nak makan yang manis-manis tapi malas.
Scroll GrabFood macam tak menarik jugak.
Bukak peti, bukak cabinet, kalau nak baking boleh je.
Cukup je stoknya.
Masalahnya malas.
Nak keluar rumah lagilah malas.

Dengan sedaya upaya melawan rasa malas.
Akhirnya terasmilah jugak waffle maker yang kiut-miut ni. 
Lama dah beli dari Shopee.
Cuma tak pernah cuba lagi.


Malas malas terjadilah jugak waffle.

Kita buh peanut butter dan choc spread, macam yang selalu order di luar.

Senang gila guna waffle maker ni.


Saya guna adunan pancake Adabi ni je. Sedap! 
Cuma tambah sebijik telur dan air je.
Walaupun waffle maker tu kecik tapi sekejap je nak habiskan sekotak ni.
Sesuai sangat kalau nak bawak bekal ke sekolah nanti.
Eh? Dah nak sekolah ye?
Hmmm...

Murah je waffle maker ni. 
Tak sampai pun RM50.
Nak usha ke? Try klik link ni:

Check out Electric Waffles Maker Bubble Egg Cake Oven Breakfast Waffle Machine Egg Cake Oven Pan Eggette Machine Mini Waffle Pot at 42% off! RM27.30 only. Get it on Shopee now! https://shopee.com.my/product/118059163/3943168970?smtt=0.24528191-1615991026.3