Tersenarai Sebagai Top Commentator bulan September 2023 Blog Shikin Razali

Pagi ni ada masa sikit nak jalan-jalan di blog kawan-kawan. Tetiba tengok nama Kakmim tersenarai di blog Shikin memang tak terduga!! Dah la tak aktif blog walking 2 bulan ni sejak dah masuk semester baharu.

Tak sangka sungguh! Anies ni memang selalu juara, tak hairan dia selalu ada di mana-mana blog. Rajin budaknya ni. Anyway, tahniah kepada Anies, rezeki kita untuk bulan ni kan?

Apapun, terima kasih bebanyak kepada Puan Shikin kita. Yang best bila ke blog Shikin ni sebab selalu ada info sejarah dan keratan akhbar yang lama-lama. Ya, keratan akhbar yang tarikhnya lagi tua daripada usia kita. Seronok jugak baca info-info sejarah yang memang jarang blogger lain kongsikan. Sesuailah dengan kerja hakiki Shikin ni sebagai pembantu pustakawan, seronok bila ada orang berkongsi info sejarah negara kita. Sesambil bacaan santai ada jugaklah terselit ilmu sejarah bila blogwalking di sana-sini.


11 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. Alhamdulillah…Tahniah Mim 👏🏽

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah..congrats..
    betul tu .. MA pun suka ke blog shikin sbb baca pasal sejarah2 lama

    ReplyDelete
  3. Tahniah Kakmim...
    Menarik infonya...
    Nak berkunjung jugak lah ke blog Shikin

    ReplyDelete
  4. Selamaaaat kaaaak 😄👍. Saya rasanya juga pernah BW ke blog kak shikin. Suka baca blog yang terkadang juga menuliskan hal2 informatif, Trutama menyangkut sejarah. Menarik soalnya 👍

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form