Follow Us @soratemplates

20/08/2008

Dia demam

Blogging dari kamar dara ku yang sepi

Ahahaha
Dah berapa banyak entri dah aku publish hari ni
Harus diucapkan tahniah kepada diriku sendiri
Kwang kwang kwang

:mGelak:

Aku sebenarnya tengah kebosanan

:mHaha:

Oh, ko gelakkan aku yer munyit?
Takperr...
Kang aku bom kang

:mBom:

Isk..
Ingatkan nak temankan si dia makan laici kang
Al-maklum orang tak berapa sihat
Macam-macam nak makan
Air liur masin la
Nak makan KFC la, nasi goreng steak la
Laici kang tu aku yang punya idea malam tadi
Tapi at last aku ajak makan mee sup plak
Mana tak kempunan cik abang
Hehehe

:mHurm:

Muka tak sihat cik abang aku



Cepat kit kitak bait!
Boh demam lamak gilak
Boring mek
Alu sik jadi agik laici kang kitak malam tok
Pas jak la..

psst.. rindu la pulak... ahaks


3 comments:

  1. ~ kesiannya.. tunang MC demam ekh. kim salam la kat dia. ckp dia, org demam biasanya tak lalu makan. hehehhehe.. ~

    ReplyDelete
  2. alahai. cik abg akk tgh demam rupanya. sian die. hopefully die cepat2 sembuh. [agaknya dia demam rindu kat akk kot. ahaks :p]

    p/s-uhu. suka baca bhs sarawak kitak :D

    ReplyDelete
  3. amy,
    dia nk jer mkn.. hahaha

    diya,
    suka? paham ke? huhu

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥