Follow Us @soratemplates

16/03/2010

Mungkin Benar

Muka saya dah naik merah-merah, macam mula-mula selepas kawen dulu. Mungkinkah saya alergik dengan alat-alat mekap?

Hmmm...

Saya baru balik dari kursus BTN semalam. Masa kursus tu tempat tu memang banyak nyamuk. Mungkinkah sebab nyamuk kulit saya merah-merah dan gatal.

Tapi saya jugak ada meminta kawan saya 'menconteng' sedikit muka saya dengan blusher. Sikit jer, takde efek langsung. Mungkinkah sebab itu? Simptom yang sama dengan selepas kawen. Gatal-gatal di muka.

Rasa macam nak nangis. Tak suka.

post signature

3 comments:

  1. Ermm...nang sensitip la muka kitak hoh..

    ReplyDelete
  2. kmk pun br tauk juak.. seumur idup kmk ms mek kawen ya lah kmk br makei mekap.. kmk nang bkn jenis bermekap pn urg

    ReplyDelete
  3. kmk tuk pun kulit sensitip gilak2.. sikpat berdebu ikit alulahnya.. :)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥