14 comments
  1. besarnyaa..beza ngan my imaan 1 ari je, tp baru 8.5kg..n xde gigi langsung..mudah2an iman madihah membesar dgn cepat, jd anak y pintar..amiin..

    ReplyDelete
  2. tQ za..

    ruhil imaan x tumbuh gigi lg ke? tp mst die dh nk berjalan kn? tiap2 baby kn lain2 perkembangannya

    ReplyDelete
  3. mira, berat lah 9.1kg!! kus semangat

    tua ija kali jak iman! nya maok main smart phone ajak!!!! hahahaha.

    byk dah progress nya. alhamdulillah, kelak mesti jadi anak yang cerdik!!

    ReplyDelete
  4. alahai cumel nyer iman...geram mek nangga.

    ReplyDelete
  5. kiut! kmk wondering sigek.. cmne nya goyang2 perut. hehe

    ReplyDelete
  6. mst perkembangan kedak ya menjadi memori yang best sbg ibu owh. rindok dgn tumbesaran anak. mcm miracle lah.

    ReplyDelete
  7. ema,
    kali lah juak... ank kwn mek timbang setahun beza 2 bln ngn iman sama berat ngn nya... x sangkak juak kmk anak kmk ku semangat gia

    Anne,
    hehehee...makseh :)

    ReplyDelete
  8. BSI,
    yup...best nangga perkembangan & pembesaran anak dirik pun... rs x cayak pn ada juak.. tambah gik anak sulung, nang xpat lupak

    ztie,
    bygkan ktk... perutnya yg buncit nya gerak2kan ke depan ke belakang bila nengar muzik... time gurin pun boleh terangkat2 juak perut nya

    ReplyDelete
  9. mira, xda kaitan lah iman lambat bejalan coz of ktk c-sec. Kmk beranak normal, Nabihah pandey bejalan setahun 7 bulan bah... yah.. boh bingong, biar nya blaja step by step. hehehe... dah nak raya tok eh.. lalalala...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri mira.. Mun selama berblogging ada tersalah kata, tersinggung perasaan, mek mintak maaf. :)

    ReplyDelete
  10. bkn c-sect tp iman dolok breech, nya duduk dlm perut kmk.. ya jak mek bingong...

    raya lak gi umh... mun nk pegi padah awal lak bertukar alamat... hehhehe

    ReplyDelete
  11. mira, kita c-sec, oni dah berjalan, gigi je lambat tumbuh, takpe nanti dia pandai juga. comel btl iman. berat dia bukan main, oni dah setahun berat 8.4kg je. huuu

    SALAM AiDiLFiTRi buat mira sekeluarga ;)

    ReplyDelete
  12. cha, selamat hari raya jugak :)

    ReplyDelete
  13. comelnya iman..;)

    slmat hr raya kpd iman skeluarga..:)

    ReplyDelete
  14. Sik berasa masa cepat berlalu hoh. Anak kitak dah 10 bulan.. anak mek dah 3 bulan lebeh. Sigek yalah bes berisik 1st baby tok.. rindok nangga perkembangan masa nya membesar hoh XD

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.