Follow Us @soratemplates

21/01/2011

Sms - gayut - pasal ape ek?

Hai.


Saya baru kembali bertugas hari ni setelah 3 hari berada di Melaka.
Pergi Melaka sebab ada meeting.
Meeting pegawai sukan, yang majoritinya lelaki.
Perempuan tak sampai pun 10 orang.
Malamnya pegawai-pegawai sukan & Pengarah-Pengarah pergi main bowling.
Tapi kami yang perempuan tak join pun.
Saya, semestinya merehatkan diri di hotel.
Apalagi, tido lah, kat umah manade peluang nak tido awal.
Hehehe.

Dari LCCT saya ke Melaka naik bas.
Saya dan seorang lagi member, pun perempuan.
Tapi member ni dari Utara.
Kami berjanji di LCCT sebelum ke Melaka bersama-sama.
Bujang lagi tapi tunang orang la.

Dalam bas sampai ke Melaka.
Sampai di bilik hotel.
Asyik sms jer kerjanya.
Tett.. tett.
Hehehehe.
Saya pun taktau apa yang disms nya.

Cheh.
Mengata orang jer lebih.
Dulu saya pun macam tu jugak.
Entah apalah yang disms dulu-dulu ek?

Kepada yang tak kawen tu, korang sms cerita apa ek?
Sekarang ni bila dah kawen, jarang jugak la sms.
Kalau sms pun benda-benda yang penting jer.
Takde la sms macam berchatting.

Nak bergayut dengan Ayah Iman sekarang masa travelling jer.
Tu pun takde sampai panas telinga macam masa couple dulu.
Nampak kan perubahan bila dah kahwin dan hidup bersama?
Ye la bila dah kahwin, dok sebilik, nak bergayut apa lagi.
Sound direct jer terus.
Hihi.


Ni Iman ni imaginasi jer tinggi tapi takde sape pun orang sudi bergayut dengannya.
Kesian anak Ibu, syok sendiri.
Ahaks.


psst: entri ekspress sebelum masuk kelas kol 9


5 comments:

  1. kamek ngan mirul nang jarang gayut n call kak... paling lamak call pun 30 minit... nak sms? adohhh... nang susah la mok dapat... huhu... biasa nak penting2 jak la SMS... mun sik, sikda la...

    ReplyDelete
  2. akak jarang sms/call masa bercinta dl.suami [pakwe la kan masa tu] jns x ske gayut2 neh. jumpe pun jarang. ingatkan die x series.x sngka plak pas 3 thn kawan,dia ajak kawin.haha

    ReplyDelete
  3. Amni,
    tp ktk sabar dpt PJJ... mun kmk xtauk lah gine.. tambah2 bila dh beranak... xpat imagine... ktk nang bagus

    kak Diyana,
    wow... ok la tu... x membazir... hehehe

    ReplyDelete
  4. kmk & hubby mek dolok sms, gayut, YM.. hahahah... gatal! ne ndak 6 bulan knal, alu tunang, after 6 bulan tunang alu nikah.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. a'ah kan
    jimat bil telefon skrg
    sms pun yg penting2 je
    call pun jarangd ah
    borak2 kat umah, dalam kete je

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥