Follow Us @soratemplates

26/05/2011

Apabila apai indai berFB?

Cerita pasal FB lagi. Sila jangan boring ok.

Tersenyum sendiri bila  view FB jiran-jiran. 1 famili ada FB, dari apai, indai, dan seterusnya anak-anak, itu semestinyalah. Baru semalam kan aku cakap, hampir semua orang mesti ada punye akaun FB. Mak aku pun ada FB. Serius, tak tipu. Tapi sebenarnya dia tak update pun. Selalu sape yang update? Adik aku lah. Mak aku nak ada akaun FB sebab nak tengok gambar & baca status orang-orang tertentu kat ofis dia jer. Huhu. Mak poret, anak poret. Bagus kan?

Baru jap tadi view FB jiran aku. Terus aku terfikir, siapa yang mainkan  untuk dia ek? Dia main sendiri ke, atau anak-anak die? Hihihi. Ye la, berdasarkan pengalaman bondaku yang tercinta, manadanye die nak update status sendiri. Tu yang aku boleh terfikir tiba-tiba, terus tersenyum-senyum tu. Heheheh.



4 comments:

  1. adakah status nya havoc..hehehe..plh ktk senyum sorg2..hehehe

    ReplyDelete
  2. sekdalah..nangga pic profile nya berdiri tegak..hahaha

    ReplyDelete
  3. mak kamek? sik pandey pakey hp gilak pun.. ney nak pakey fb? adoii... hihi... bagus juak la...

    ReplyDelete
  4. kak..slalunya anak2 sidak yg update status mak bpk sidak ya..ehehe

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥