Follow Us @soratemplates

23/06/2011

Baju sama pun nak kecoh


Tersengeh sorang saya bila baca Oh!Bulan
Yusri KRU didapati mengenakan baju yang sama semasa dating dengan Erra Fazira
Dan sekarang dengan Lisa Surihani pulak
Memang baju oren yang sebijik sama
Ye la takkan dia beli 2 pasang yang sama warna kan?

Baju sama pun kecoh
Kesiannya jadi orang glamer ni kan?
Semuanya jadi bahan perbualan
Nasib kamulah Yusri
Dah dapat pun awek-awek hot
Tak pernahnya tak hot
Daripada Syasya Elite, Wardina, Erra Fazira (ex-wife), Maya Karin, Fasha Sandha
Dan yang terkini Lisa Surihani

Err... ada yang tertinggal?
Atau ada yang tersilap?


3 comments:

  1. kamek dah baca,,, hahahha... tadik kat oh bulan.. hehehe.. k sidak suka2 jak sis... nang biasa urang gleme nak...

    ReplyDelete
  2. ntahnye kan.sweet ape derang berdua ni.dan duda sehensem yusry,tipu klu tkde yg nak dekat...hehe.rezki yusry la..dpt plak awek semua hot2.;)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥