3 comments
  1. berat turun tak?akak puasa ni, dah dkt 3 kilo turun...doktor bising.nurse lgla bising...akak tataule kenapa byk sgt turun..nak kate tak makan sahur, buka..akak makan byk.maybe sebab letih jaga si mia dan ali kot..itu yg mendadak turun. td scan perut, berat baby naik mcm biasa..tkde efek baby pun.huhu.

    ReplyDelete
  2. kmk dah escape dah posa... lum ada rejeki gik rupanya.. heheh... sejap jak masa berlalu ho. ngegeh iman yaa... sama cam kak bihah nya ya.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. sis diyana,
    turun kak :( insyallah baby xde pape kn? syg pulak kalau x puasa...

    nyza,
    xpa, boh mengharap gilak... ilek2 jak... insyallah kelak ada nya :)

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.