Menang Hadiah Misteri Dari Misya

Ingat tak Kakmim pernah join 1 segmen ni bulan 10 yang lalu? Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya. Ingat tak? Ingat tak? Tak ingat takpe, Kakmim okay je.

Rupa-rupanya kan, Kakmim dapat hadiah misteri daripada blogger Misya! Memang tak sangka Kakmim berjaya jadi orang ke-2 terpantas yang join segmen yang telah dianjurkan oleh Misya yang cantik ni. Masa tu kebetulan syarat yang Misya buat macam best je untuk Kakmim story kat blog tu yang terus join. Rupanya memang rezeki Kakmim untuk direview blog Monolog Kakmim ni dan dapat hadiah misteri pulak tu. 

Nak tau hadiah misteri yang bakal Kakmim dapat? Pi lah usha blog Misya. Hehehe. Thanks tau  Misya. Tak sangka sangat.  Sorry sangat Kakmim baru jer dm Misya kat IG tadi.

Untuk Misya - Semoga ukhwah kita berpanjangan , insya Allah. Semoga Misya dipermudahkan urusan jugak dalam apa jua yang Misya buat.

Kepada yang suka shopping handbag tu, boleh la follow IG Misya. Manalah tau kot-kot ada yang berkenan, PKPB sekarang ni memang sesuai sangat nak online shopping kan? Hehehe.

Apalagi.. terjah la IG Misya untuk online shopping di @ftimber_putrajaya 



10 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

Previous Post Next Post

Contact Form