Follow Us @soratemplates

15/11/2020

Anniversary ke-40

Tadaaa!! Family photo pasca PKP. (November 2020). Mak, bapak dan adik-beradik Kakmim. 6 orang semuanya. 5 perempuan, sorang jer lelaki. Hihihi.


2 November 2020 genap ulang tahun perkahwinan yang ke-40 tahun bagi mak & bapak 😍 Alhamdulillah.. syukur atas nikmatNya yang memberi rezeki kami sekeluarga bahagia bersama sampai ke detik ini.

Kalau tahun lepas kami sekeluarga makan-makan di seafood, tahun sebelum pun sama, tahun ni makan-makan kat umah jer. Almaklumlah musim pandemik kan? Dalam PKPB pulak tu.

Memandangkan tahun ni takde seafood so kami adik-beradik buat steamboat jer kat umah. Dan paling penting mesti ada sesi bergambar jugak. Hihihi.

Ni jer yang sempat disnap. Lepas tu sibuk makan jah. Haha.

Dah nak balik baru sibuk bergambar. Missing sorang dalam frame sebab BIL PJJ dengan adik no 2.

Mak, bapak dan cucu-cucunya. Alhamdulillah 4 + 3 dah cucu diorang. ada 4 orang lagi yang belum kahwin. Hihi.

Bila dah adik-beradik Kakmim ramai pempuan, tengok pulak cucu-cucu mak dan bapak pulak ramai lelaki. Cucu sulung pempuan dan anak sulung adik pun pempuan. Bawah yang sulung tu semua lelaki. Sama tak kebetulannya? Sebab tu lah Kakmim fobia nak tambah lagi sorang sebab takut keluar lagi hero! 🤭😂

Ehem! Bulan Disember nanti ada lagi anniversary! Woohoo!! 





3 comments:

  1. alhamdulillah, semoga berbahagia ke syurga ;)

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary Aunty and Uncle :)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, Happy Anniversary.
    semoga berbahagia ke syurga

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥