21 comments
  1. Dah masak sedap makan fresh from pokok. Harap tak ada musuh yang merosakkan buah.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ada sebiji yg dh hampir menguning trs ambik sbb burung dh tebuk

      Delete
  3. bestnya kak boleh tanam pokok buah sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bpk akak tanam ni ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  4. Betikkk.. Saya suka betik mengkal. Boleh masak macam-macam lauk. Betik masak pun suka makan sejuk-sejuk perah jus limau nipis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la salu tgk akak masak betik muda tumis tu

      Delete
  5. wahhhhh banyak hasilnya ya..suka kamek nanggar..

    ReplyDelete
  6. wahhh bleh buat jeruk betik tu nnt hmmm sedapnyaaa

    ReplyDelete
  7. bestnya balakang rumah ada tanah. blakang rumah ammi kalau terjun mau pecah berderai haha

    ReplyDelete
  8. Banyak buahnya. Nanti boleh makan yang masak fresh, boleh buat sayur juga betil yang mengkal-mengkal.

    ReplyDelete
  9. Lebat buahnya eh. Nunggu masak jak gik. Hehe. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  10. Sy ada jgk pokok betik di belakang halaman rumah . besar2 betik tu

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.