Follow Us @soratemplates

14/04/2021

16 comments:

  1. "Diumpat Tidak Lemah" - Suka duka mejalankan kaedah pembelajaran oleh guru dan pendidik sepanjang menghadapi perintah kawalan pergerakan sangat memberi makna kepada dunia Pendidikan di Malaysia. Komitmen ini sangat disanjung tinggi. ;p

    ReplyDelete
  2. Terus kuat dan jangan terus lemah ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marilah kita ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป

      Delete
  3. Replies
    1. akak mmg suka baca kisah true story & inspiring mcm ni dana..hehe

      Delete
  4. tengok tajuk dan cover kulit ade virus..hurmm..pasti menarik kan kak mim :)

    ReplyDelete
  5. Belum pernah baca buku ilmiah macam ni...macam nak cuba baca la..asyik baca novel je kan

    ReplyDelete
  6. umpat lew.... tak guna duit diorg pun utk kita buat apa2 kan hhehehe

    ReplyDelete
  7. Semoga terus kuat menjadi pendidik..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥