7 comments
  1. ~ BOLEH!! amy jawab soalan yg last tuh. hehehehehe... :D

    await la nie MC? cam tgh frustrated jer.. biasa lah tuh.. makin dekat majlis nyer, makin macam2 la perasaan ntah apa2 tuh kuar. ceaceacea, cam pernah mengalami la plak kan? hehehehe... :P ~

    ReplyDelete
  2. tol la amy.. nnt amy rasa la berkecamuknya hati ini..

    ReplyDelete
  3. rugi oooooooo takde majlis

    kenangan tauuuuu

    ReplyDelete
  4. tajuk entry ni cam sedih je....
    xmo sedih2 kak...
    smua problem bleh diselesai kan....
    btul x kak mc?

    ReplyDelete
  5. vp
    mana bleh xe majlis
    persiapan dh dibuat
    cuma cakap KALAU BOLEH je
    sebenarnya mmg x boleh pn

    ReplyDelete
  6. amer,
    betol...cuma sedey sket
    biasa la pempuan kn emosional sket

    ReplyDelete
  7. uhu. mcm byk gile kena prepare utk kawen ni kak. adesss. cam menambahkan lg kemalasan diya utk kawen. muahaha [pdhal tgh blajar lg, sebok je :p ].

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.