5 comments
  1. ~ iskh3... dah tak aman nak berblogging la camnih... ~

    ReplyDelete
  2. berhati2lah lepas ni nak berblogging.. silap skit kena.. kekeekek!

    ReplyDelete
  3. amy,
    jgn kupas isu politik
    itu jer keywordnya..

    ien,
    tgn tu jgn laser sgt menaip
    ahaks

    ReplyDelete
  4. erksss....dats y la if nk bblogging..jgn menyentuh isu yg melibat negeri. kan dh free of charge jak masok lam lokap..haha

    ciannya...ya lah..lenkali agak² jwak nak post n3 if n3 ya bukan ttg life kta...

    ReplyDelete
  5. zie,
    ada juak urg blogging sbb nk kupas isu politik tok jak
    then kita kena respek juak konsep yg sidaknya pilih
    tp mun nya dh over gilak nk jd penganalisa politik ya, x dpt juak kta nk respek

    lagik sigek, kita di serawak tok x merasa gilak pergolakan politik di sinun

    apapun bangga juak la jadi sarawakian.. hehhehe

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.