10 comments
  1. hehehehehhee

    mesti berdebar kan ni...amacam dgn persiapan ? dah ok ker semua ?
    XD

    ReplyDelete
  2. 59 ari lagi..
    humph!! mesti berdebar debar tu.
    tak per..
    sempat lagi nak turun 3 kilo (Perlu ker?) ^^

    ReplyDelete
  3. mim.ya.ra.alif : apa yg kamu nantikan?? berdebar semacam jek.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. angriani,
    persiapan x siap lg..
    :(

    pocket,
    x perlu trn
    nk naik ada la..
    hahaha

    fila,
    ade la...
    hihihihi

    ReplyDelete
  5. ~ 59? biar betik... tak lama jer lagik. good luck!!! ~

    ReplyDelete
  6. salam myra,
    tak sampai 2 bulan je lagi...semua persiapan dah siap ke??ada ke yg akak boleh bantu2 dr jauh :)
    hope semua persiapan berjln dengan lancar...
    kalu akak ada duit confirm akak gi sane kan...

    ReplyDelete
  7. yayyy yayyyy
    x lamak gik or ya nk nikahhh...yayy yayyy
    hehehehe

    x mok jemput kmk ka :P

    ReplyDelete
  8. cayok, kak ira, cayok!!! hehehe... ;) perlu kmk tolong sik? kmk boleh tolong tabur-tabur bunga time ktk duak berjalan menuju ke pelamin ;) hehehe... ;) all the best dengan persiapan, kak ira =)

    ReplyDelete
  9. mim.ya.ra.alif : hooo nak nikah yer.. congrate yer..

    ReplyDelete
  10. amy,
    aah... x lm lg kn..

    risanur,
    dtg ler leh honeymoon sekali

    zie,
    aok.. lak nyeruk... dnt wori

    ina,
    hehehe... ktk jd protokol ka mok jd urg pengilan? offer tok... ahaks

    fila,
    thanks..

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.