Follow Us @soratemplates

20/02/2009

Esok hari Sabtu... yeay!

Salam hari Jumaat.

:minimo_09:Lamak juak rasa sik blogging. Nak kata addict gilak ngan FB sik juak koh. Tapi agak bz juak la minggu tok sebenarnya. Ingatkan petang marek dapat la blogging tapi meeting sampei 4.30. Mun dah 4.30 sikda mood agik la nak nangga laptop. Hati dah nak balit. Maklum lah sejak opis jauh tok nang cun-cun jak punch card balit. Ne ndak dalam meeting BB merli 4.30 bilit dah kosong, semua jak dah ke suro. Keh keh keh. Sikda urang nak tido di Kolej eh.


Pasya network kat opis pun sik bagus gilak minggu tok. Kejap ada kejap sik. Kejap on, kejap local. Mala jak sidak kontraktor ngator line. Ne ndak sikda semangat nak molah keja.


Apa jak kaitan internet ngan kerja. Kwang kwang kwang. :minimo_38:Tetak Pak Saok lok.


Dah, ya jak lah. Sok ari Sabtu. Pa nak polah ooh? Rasa nak karaoke jak. Karaoke jamban mok?

:minimo_41:


Ooops... dapat sik kitak orang majin macam ne mun aku obes? Aku dirik pun gik sik dapat majin mun sik Audio nolong ku majin. Hahaha. Bayangkan lok.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kedak tok kali oooh?

:minimo_18::minimo_16:

post signature

3 comments:

  1. aduhh ape gambo tu ek...besau bebenar tu..sik faham...ermmmm

    ReplyDelete
  2. Ekekeke....akibat tidak menjaga pemakanan yerRR ekeke...

    ReplyDelete
  3. sitok pun dah ada pic superimpose juak.. hehe

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥