9 comments
  1. sabr jak lah.. jgn dipikir gilak hal di tpt kerja. bila pulang, lupakkan segala perkara yg berkaitan dgn kerja..

    ReplyDelete
  2. mira : biasa la tuh.. kengkadang target yg tak munasabah.. seperti fila.. selalu ditarget oleh mereka yg nak suh buat kredit kad.. apa kes?? hahhhaa

    ReplyDelete
  3. heheeheh
    layankan je lah smua tu mira
    biasala tu..
    kat tmpt keje mcm ragam kan

    ReplyDelete
  4. wahahah.. keja kamek kedak ya juak..ne ada ngajar ajak.. byk menda lain gik ma... agik2 ngn ILP tok... Multitasking ngn sinonim ngn ILP and JTM

    ReplyDelete
  5. Target sik bertempat. Apa laaa sidak Ambank ya ekekeke. Aih bok la mek prasan theme blog kitak baru koh :|

    ReplyDelete
  6. Bawa bertenang & relax. Dah balik rmh. Lupakanlh segalanya...

    ReplyDelete
  7. KJ ya mesti ada taik LALAT di biber nak.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.