6 comments
  1. Hehehe...Kuruslah bagus daripada gemuk. Mcm kmk tok gemuk, susah nak menguruskan diri. Asalkan happy jak hor...

    ReplyDelete
  2. mira : huhuhu.. nak 'bulat' ker?? alahai... meh fila bg aura bulat sikit kat mira.. ngeh ngeh ngeh.. kiter neh dok nak kurus plak, sampai satu tahap mak marah.. kata syukur la apa yg dikurniakan..

    so skarang.. terima dgn rela hati.. tak kisah org nak kata apa.. yg penting sihat n happy.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. hehhe hehhe...

    hi kawan..apa kabar?

    ReplyDelete
  4. dayu tgk mira ok je
    tak kurus sgt la
    sedang elok je

    tapi mmg lah, brg2 kesihatan ni mmg kos dia tinggi
    tu yg org dok pikir berkali2
    tapi kalau dipikirkan kos kalau dah sakit nak sehat balik
    lagi tinggi

    maka...pikir-pikir la sendiri

    ReplyDelete
  5. hahahaha...
    aku nang slalu untung bah...
    x payah beli jeans br...
    mesti dpt free..
    huahahaha...

    kesian laki ko makin gemuk...
    lenkali xmok ku masak agik thari eh...
    xdalah nyman gilak mkn malam...
    tp, kelak aku juak lapar mun aku x masak nyaman2...
    nk kah aku dh gemuk dh...
    huahahahahahaha....

    berdarah telinga x ko dgr aku muji aku kdirik dh gemuk...
    hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. ~ mc dah naik baper kilo after kawin ni? hari tuh tak nampak gems pun. tak tahu la skang ni. amy rasa, mc kurangkan makan malam. ~

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.