Kepulangan yang dinanti

Sebaliknya saya dari Kuala Terengganu, rumahku syurgaku dah sunyi sepi. Hanya saya dan Encik Suami saja berada di rumah. Famili semua dah terbang ke KL kerana konvokesyen adik kedua saya di Shah Alam. Penat memang penat, ye la sepatutnya balik pada hari Khamis tetapi flight penuh pulak so terpaksa ler berkorban tambah RM lagi untuk naik business class, kalo tak, tak balik ler jawabnya. Kalo stay pun ok gak tapi memandangkan tiket last minute mahal, malas plak nak membazir ke arah itu. Banyak lagi nak guna RM pasni. Chehh..

Bukak jer fridge, nengok-nengok ada kotak. Tadaaa......

Ada cupcakes la. Untuk saya. Gembiranya. Terharu pun ada jugak. Nak tau daripada siapa?

Semestinya dari Encik Suami la. Hehehehe. Tak sangka pulak dia nak buat surprise. Thanks Sayang. Mek sayang kitak. :) Mesti kitak rindu gilak ngan kamek nak sepanjang 2 minggu mek gi induksi. Hehehe.

Menurut cerita Encik Suami, cupcakes yang dia order ni dah sampai hari Khamis. Dia ingatkan nak bawak masa ambik kat airport tapi saya tak jadi balik Khamis malam tu. Kesian dia.. tapi surprise lagi bila bukak fridge nengok-nengok ada something for me! Hihihihi.

Mentang-mentang Encik Suami ada taik lalat kat bibir, cupcake ni pun ada taik lalat jugak. Cute. Hehehehe.

Akhir kata, thanks sayang. Love you so much!

post signature

4 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. sweetnya..... cupcakes tuh pun nampak sgt sweet. nak sebijik. ;)

    ReplyDelete
  2. kiut eh..mek mok kenak suprise juak..hehe

    ReplyDelete
  3. romantiknye...balik penat2 ada surprise lagi..so sweet..

    ReplyDelete
  4. comelnya cuppies! feel free to shop at N-Style Busana..tq

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form