Follow Us @soratemplates

07/07/2010

My First Fondant CC

Fondant cupcakes saya yang pertama.
Untuk cousin yang bertunang pada 3 April yang lalu.

Saya tau.
Tak kemas.
Saya baru belajar ni.

Setelah di'touch-up'.

Dah lama dah nak post entry ni asyik terlupa jer.
Sib baik gambar tak hilang.



9 comments:

  1. aah.. saya budak baru belajar

    ReplyDelete
  2. mok blajar juak... post cara molah fondant nya jak pun ok... :D kack ehhh... mek lom berpolah cupcakes mek... bhn dah ada... huhuuu...

    ReplyDelete
  3. chenta, polah gik...syg bah bhn dh ada ya.. kmk makei ready-made fondant jak.. ada juak di kedei

    ms tikot, makseh.. still need more practise.. hehehe

    ReplyDelete
  4. ada mek diat masa tunang munie riya hehe.jong tok kawen dah nya 2 kak oo :)

    ReplyDelete
  5. cantik², mesti sedapkan? pasni leh la buat projek sepenuh masa ;)

    ReplyDelete
  6. fieza, malu mek eh

    ch@, xtau ler sedap ke idok.. tp yg vanilla lg sedap dpd coklat... sepenuh masa? hehehe... x mungkin

    ReplyDelete
  7. Beswtnya pandai buat kek fondant...nmpk cam sedap je...

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥