7 comments
  1. sama jak kita tok kak..lom sempat kmk nak berasa jadi bloger tegar..... lalu nang bertegar terus lalu kotan lamak sik update

    ReplyDelete
  2. janji bahagia mira, buat apa yang daya aja, jgn jadikan beban, kita kan blogger nak happy2 je.

    ReplyDelete
  3. tulah, samala kita. nak mengarang pun amek masa. kat rumah lagilah jgn harap. lagi byk keje kat rumah dari kat opis.

    ReplyDelete
  4. sekali dpt masa
    mmg sediakan entry byk2 mira
    untuk auto publish
    lagi2 kalau gi kursus ke
    sediakan siap2
    nak ada entry punya pasal

    ReplyDelete
  5. kmk nang lamak dah berperasaan mcm ya mira. mek pun eran gney org boleh ada entry sampey 4-5 igek dlm sehari. kmk tok 2-3 hari kali bok ada update. mun cuti, ekot mood nak update. xpa, kita bukan blogger tegar. berblogging hanya utk suka2. bukan nak bercarik duit juak k kumpul k nikah.. opsss.. hahaha.. :p

    ReplyDelete
  6. sy kdg2 boleh buat byk entri sekali psl kt opis mmg xbyk keje. hehe.

    ReplyDelete
  7. ztie,
    kmk agik tok agik lah cepat bertegar... hahaha

    cha,
    betol tu, sy setuju! :) suka suka :)

    wardah,
    kan? kt umh tu jgn hrp ler dpt nk mengarang panjang kalo nk update..

    dayu,
    x larat nk buat byk2 utk auto-publish... paling byk pn 2... tu pun pendek seciput kot

    nyza,
    kmk mcm tauk jak sapa yg dimaksudkn ktk ya... ahahaha...

    fadeadsy,
    mmg blogger tegar ni... xde alasan... hehehehe...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.