Follow Us @soratemplates

02/12/2010

Iman dan buku

Iman sangat gemar katalog tupperware & brochure yang berwarna-warni.
Kalau jumpa buku, memang taknak lepas buku tu.
Pastu baca buku tu siap tunjuk-tunjuk dengan jari lagi.
Macam orang pandai baca betol jer.


Sekarang, kalau marah, tak puas hati, orang takmo layan dia, dia suka jerit-jerit.
Sebab tu atok cakap,
"Mentang-mentang Ibu Iman cekgu, Iman pun suka nerais-nerais urang."


Haha.


Ibu suka nerais-nerais urang ke?
Eh, tidak lah.



5 comments:

  1. bijak mmg bijak. oni pun suka buku, kalau dia syg, concentrate tak berbunyi dia belek. kalau dia geram, habis semua tercabut.

    skrg pun oni suka jerit2. tah ngape.

    ReplyDelete
  2. comelnya iman with curly hair.bagusnya dah pandai suka buku..

    ReplyDelete
  3. bagus ya! time knektok mok start suka membaca. kmk bok jak balit dari popular meli buku Pak Pandir Dgn Gergasi ngn 1000words & Pictures kei anak mek... Sik sabar nak diam belakang DBP, sak mun ada promotion buku, jalan kaki jak gi sia. hehehehe.

    ReplyDelete
  4. cekgu suka nerais urg ka??haha cute!

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥