4 comments
  1. melodi tek ada pasal nya tok..tny psal bena ka nya gugurkan kandungan..hehhee

    ReplyDelete
  2. wah pnMira dah jadi wartawan gosip. hahaha, apa-apa yg melibatkan minah ni kita mmg tak pnh tengok. lakonan dia biasa-biasa aja.

    ReplyDelete
  3. cha, same la cha... dh diharamkan di umh kitorang

    vivian, ya lah.. si sora madot ya

    ReplyDelete
  4. erm memang tak berkenan pun.. hipokrit je lebih,.... nk muntah tengok dia b'lakon jadi baik...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.