Jangan bimbang... Secret Recipe Halal


Bagi penggemar kek-kek di Secret Recipe, berita penemuan DNA babi dalam bahan yang digunakan untuk membuat kek di premis kek tersebut pada awal minggu ini sangatlah mengecewakan. Tetapi pihak Secret Recipe telah menyangkal dakwaan tersebut dengan menjawab email daripada pengguna yang meminta kepastian daripada mereka.Terima kasih kepada pihak 'Resepi Rahsia' kerana sanggup memberi penjelasan berhubung perkara ini.

Kredit kepada blog Mrs. Farizal

Ikuti kronologi email daripada seorang pengguna dan juga email jawapan daripada pihak Secret Recipe


Ini pula ialah email jawapan daripada pihak Secret Recipe.  



Diharap semua penggemar dan pengunjung setia Secret Recipe bertenang dan bersyukur kerana Secret Recipe sememangnya halal. Alhamdulilah.


1 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. skrg ni..mcm cepat sangat orang melatah..jd sume orang cam paranoid aje kan bab2 halal haram makanan ni.akak pn,sape yg share blog ppim yg ade kisah secret recipe tak halal tu,akak tag balik orang tu dgn jawapan dari secret recipe tu..yela,tak nak la kan..mende tak sahih disebarkan,last2 jadi fitnah pulak.kesian companye yang berniaga tu.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form