Follow Us @soratemplates

06/05/2011

Tenggelam

Aku tenggelam di dunia blog
Cuma untuk sementara
Memang takde masa nak karang ayat dalam blog
Punyalah banyak kerja
Dah nak hujung sem, biasalah
Berhempas-pulas nak check tugasan & projek budak
Balik rumah dah tak larat nak online
On jer pc, Iman menyebok gak
Dia nak jugak
Malas nak berebut-rebut dengan budak umur setahun
Tak senonoh betul kan berebut dengan anak sendiri?

Kawan-kawan, maaf ya
Tak sempat nak menjenguk semua


3 comments:

  1. rindu juak eh dengan ktk mira.. :)
    kamek tok baru la ada masa nak blogwalking... ngabas blog ktk n sahm.... hehehehe...

    ReplyDelete
  2. knak mek rasa pandey boring nak update ho.. hehehe... xda idea gik kali, selamat bertugas!

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥