Follow Us @soratemplates

07/06/2011

Sebok nak kawen

Selamat pengantin baru buat saya, oops... silap, buat adik saya.
Itulah penyebabnya blog tidak terusik minggu lepas.
Bukan sebab PH yang panjang tapi sebab sebok nak kawen.
Saya tak kawen lagi, tapi adik saya.

Tahniah buat adik saya dan suami.
Selamat menjalani kehidupan berumahtangga sebagai suami isteri.

Dan semoga cepat-cepat bagi Iman Madihah cousin untuk dibuli.
Erkk... tak dapat imagine camne Mak Ngah Iman pregnant.
Hahaha.

Saya suka baju akad nikah adik saya.
Rasa macam nak nikah sekali lagi jer.
Hihihi.


7 comments:

  1. aaaa...ingat ktk nikah gk...hehehehe..

    kacak bju akad nikahnya....suka!

    ReplyDelete
  2. aih..mijot dah nikah duhal... tahniah!!

    ReplyDelete
  3. dua2 cantik, dua2 comel. tapiii iman madihah lebih cantik dan comel, hahaaa. mana dia budak tu?

    ReplyDelete
  4. tahniah dan selamat pengantin baru pada adik myra..

    myra pinjam je lah baju nikah adik tu pastu bergaya depan kamera utk hilangkan rasa nak nikah lagi tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. aok, nang kacak baju pengantin ya. btw, mcm familiar jak muka adik ktk koh mira.. hehee.. tahniah!

    ReplyDelete
  6. kacak baju akad nikahnya ya.

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥