Follow Us @soratemplates

07/03/2014

Bekerja tapi macam tak

Hari ni kerja tapi macam tak kerja je.
Kepala pusing dari pagi.
Dah la dengan badan yang tak selesa.
Tak tahan, terus jer chexk in awal di surau.
Dan menidurkan diri sampai Zohor.
Pastu lapar plak.
Bila dah lapar KFC jer lah jawabnya.
Kedai kat depan kolej tu kalo lambat memang takde lauk dah.
Nak order boring plak.
Bila dah kenyang, senak lah pulok.
Aduyai..
Lapar salah, kenyang pun salah.

No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥