Follow Us @soratemplates

20/12/2019

Demimu semangkuk mee kolok

Entri ini adalah kesinambungan entri INI

Semalam (Khamis) tarikh akhir untuk hantar assignment. Masa tengah breakfast kat kedai, Kakmim dapat pm daripada diorang.


Masuk je ofis, memang ramai dah tunggu di lobi. Hahaha. Semangat ye diorang hantar assignment penangan mee kolok semangkuk.

Tapi semalam tu memang tarikh nak kena hantar. Nak tak nak ko mesti hantar kan, maka jawapannya memang takdelah mee kolok. Hihihi. Next tugasan masih ada lagi. Kah kah!

Semuanya.. alaaaa. "Mintak gulabatu jak lah, puan".  Haa... ambiklah memang untuk dimakan.

Habis kau semua ni diorang borong, pastu top up lagi, diorang masuk bilik lagi, lesap lagi! Hahaha!

Kita tengoklah pulak lepas ni adakah mereka masih bersemangat nak hantar tugasan awal. Hmm...


No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥