10 comments
  1. semoga 2021 lebih baik dari 2020 yang aneh ini :)

    ReplyDelete
  2. 2020 terasa macam tak banyak program je.. sebab duk kat umah je kan. sekejap je dah nak berlalu 2020

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol2.. 3 bln pkp pn dh x buat apa kt umh.. pastu bila pkpb pn xde event or program nk dihandle atau diattend.. lps tu dh nk tkr thn pulak

      Delete
  3. Akhirnya Disember tiba jua! Macam tak puas berada dalam tahun 2020!

    ReplyDelete
  4. Betul tu.. x puas lg nk tgk no 2020 dlm urusan rasmi kita

    ReplyDelete
  5. Semoga bulan terakhir 2020 ni membawa kebaikan. Ia bukanla tahun terburuk saya jadi saya masih bertenang. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far xdelah buruk sgt.. byk jugak kenangan tercipta bersama anak²

      Delete
  6. Semoga ada berita baik yang lebih menggembirakan hati sebelum tahun 2021. Aaminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya allah... semoga yg baik² semua utk kita rakyat malaysia

      Delete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.