Throwback Thursday - Rindu Putrajaya


Kalau setiap hari Rabu kita akan ada "Wordless Wednesday" maka ini ialah entri pertama yang bertemakan "Throwback Thursday". Idea ini bermula dari blogger Syazni Rahim yang amat menarik dan Kakmim dah mintak izin untuk tiruvasi idea Syaz ni. Mintak izin sekali lagi ye cik puan Syazni. Hehehe.



Baiklah gambar throwback minggu ni ialah masa zaman selalu turun naik flight dulu-dulu. Paling syok bila dapat surat arahan untuk meeting atau bengkel di HQ. Hip hip hooray jer dalam hati. Of course lah akan menyelam sambil minum air untuk dating bersama Encik Suami! 


Kerja, kerja jugak macam biasa. Pegi keja sama-sama, dia akan hantar Kakmim dulu. Balik keja pulak biasanya kami tak terus balik hotel, singgah dating dulu di food court Presint 9. 


Eh! Kenapa mesti di food court? 


Sebab kami suka tengok life warga Putrajaya. Balik keja, dengan anak-anak yang masih berbaju sekolah diorang akan singgah makan dulu di food court. Kiranya makan malam teruslah kot. Balik umah tak perlu susah-susah masak lagi. Just setelkan kerja sekolah, mengaji dan buat preparation untuk keesokkanharinya pulak. Kot lah.


Itu tanggapan kami suami isteri jer. Hehehe! Betul ke tak kami tak pernah pulak tanya. Masih menjadi tanggapan kami sampai sekarang 😅😅

7 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. bila dpt meeting luar kawasan ..mesti sronok kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg ditunggu2 ms pjj dulu lah.. skrg mls dh nk travelling 😂😂

      Delete
  2. kenangan lama yang mengusik jiwa. haruslah amik kesempatan dating sekali. Bukan selalu dapat peluang ke semenanjung tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skrg kalo nk kena travelling ke sana tu dh xde driver dh nk bwk dating 😅

      Delete
  3. sometimes tempat makan tu yg suasana best buat kita nak pergi sana lagi kan... tak semestinya nak kena pergi fancy restaurant kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. akak mmg x brp gemar tmpt2 yg eksklusif yg kena skema 😂😂

      Delete
  4. Kenangan di putrajaya, tahun tok jak sik pergi cya. Mun sik, exam la kat cya, kursus la cya.. Selalu kawan mbak makan di Umai Cafe. Nyaman juak la makan cya. Dekat ngan tasik. :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form