Follow Us @soratemplates

08/01/2021

Rezeki Menang Digital Arts Giveaway by Cuya


Alhamdulillah!! Rezeki di awal tahun agaknya kan? Kakmim menang lagi! Kali ke-3 dah ni bertuah dalam penyertaan segmen-segmen yang sahabat blogger anjurkan. Sungguh tak sangka.




Join pun sebab suka-suka je, support sahabat blogger. Tapi dah rezeki tertulis jadi pemenang tempat ketiga, syukur alhamdulillah.

Masih tak percaya tau! 





Terima kasih kepada sis Nasuha @ Cuya atas penganjuran give away yang lalu. 
Tahniah kerana telah berjaya menganjurkan segmen Digital Arts Giveaway ni dengan jayanya!
Tahniah! Tahniah! Tahniah!!



Semoga dipermudahkan urusan final exam. Study smart ye!!
Good Luck!!

12 comments:

  1. Terima kasih kak mim sebab support Cuya! You are the best! Tahniah2

    ReplyDelete
  2. Congrats kak min ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Lepas ini ada gambar digital yang baru dilukis.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, rezeki awal tahun :)

    Done ziarah & follow kakmim ๐Ÿ’

    ReplyDelete
  5. Tahniah ktk! Hehe. Nang murah rezeki bena tok. Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  6. tahniah kakmim. Jemput join giveaway saya, mana tau menang lagi

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..tahniah..dapat hadiah apa tu.

    ReplyDelete
  8. yay!! congratulations kakmim !!!

    ReplyDelete
  9. waa.. tahniah tahniah murah rezeki

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥