Appreciation Post to Blog Sal & Tangan Gebu

Terlebih dahulu Kakmim nak mohon ampun dan maaf kerana delay nak update pasal hadiah-hadiah dari 2 orang blogger ni. Memang ingat nak buat tapi tak sempat nak bukak blogger di pc. Kebanyakan posting yang Kakmim buat semuanya dari henfon. Mohon ampun maaf ye Sal & Tangan Gebu.


Sebenarnya parcel-parcel dari blogger Sal & Tangan Gebu ni sampai di Kuching pada 21 Februari yang lalu! Dah hampir sebulan dah. Sampainya di hari Sabtu, di rumah Mak. 

Mulanya macam blur jugak bila adik bagitau ada parcel datang sebab seingat saya masa tu takde shopping online pun. Bikin suspen jer. Bila adik & Mak hantar ke rumah barulah ingat hadiah GA dari Tangan Gebu dan Sal. Terima kasih ye!


Ini hadiah daripada Tangan Gebu. Homemade Pure Vanilla Extract gitu. Wangi!!


Dan FM comel-lote ni semua daripada Sal! Terima kasih Sal walaupun takde ke mana-mana setahun ni dapat jugak la FM dari oversea. Hihihi. Dan juga ada mouse pad. Terus kena cop kakak Iman dah. Hihi.


Kepada Tangan Gebu dan Sal... jazakallahu khairan... semoga Allah membalas kalian dengan kebaikan.. aameen yarabbal 'alamin. Terima kasih kerana sudi pos hadiah-hadiah comel ni merentas Laut Cina Selatan. Syukran jazillan ya.


Kepada yang belum lagi follow blog Sal & Tangan Gebu, silakan ye!


 

12 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. ok ok FM korea tu kita suka ahhaha

    ReplyDelete
  2. Vanilla!! aaa jealousnyaa.... nak jugaa hahaha tahniah kakmim

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..seronok dapat hadiah dari blogger. rezeki dapat dua sekali tu :)

    ReplyDelete
  4. kalau dah rezeki takkan ke mana..wah keychain korea tu menarik hati betul haha

    ReplyDelete
  5. Tahniah! Moga ukhuwah terus berpanjangan.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, rezeki ktk. Semoga semakin murah rezeki kitak. Amiin.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form