Duka Sebalik Tawa - OST Melur Untuk Firdaus

Habis dah cerita Melur dan Firdaus minggu lepas
Tak sangka pulak happy ending
So gitu-gitu je lah
Tapi tetap masih layan lagu OST MUF ni
Tapi..
 Berapa banyak tapi daaa
Macam biasalah, saya tak kenal pun penyanyi Puteri Khareeza
Jangan marah ye Puteri



Duka Sebalik Tawa – Puteri Khareeza

Kau muncul tiba-tiba
Ku pula tak bersedia
Kau pembawa cerah pada langit kelabu

Kau buatku gembira dengan kataa-kata
Ku tahu ku bertuah
Namun ku perlu masa
Perlu ku bersedia

Kan ku sembunyi duka
Di sebalik tawa gurauan senda
Tak ingin aku ceritakannya

Kan ku sembuhkan
Gurisan yang telah lama terpendam
Biarku pulih dahulu sebelum ku bersama mu
Sabarlah

Jika dulu malam ku
Gelap tiada bintang
Kini terik pula rembulan di angkasa

Kau buatku gembira dengan kata-kata
Ku tahu ku bertuah
Namun ku perlu masa
Perlu ku bersedia

Kan ku sembunyi duka
Di sebalik tawa gurauan senda
Tak ingin aku ceritakannya

Kan ku sembuhkan
Gurisan yang telah lama terpendam
Biarku pulih dahulu sebelum ku bersama mu
Sabarlah

Perlukah kita tegaskan
Jika takdir takkan ku kemana
Ku harapkan kau percaya padaku

Kan ku sembunyi duka
Di sebalik tawa gurauan senda
Tak ingin aku ceritakannya

Kan ku sembuhkan
Gurisan yang telah lama terpendam
Biarku pulih dahulu sebelum ku bersama mu
Sabarlah

Kau muncul tiba-tiba
Ku pula tak bersedia


 

Post a Comment

3 Comments

  1. Saya pun tak kenal penyanyi ni Kak Mim. Lagu OST ni cepat je up. Kalau nak tunggu keluar radio macam lambat je nak terkenal.

    ReplyDelete
  2. mestilah happy ending kakmim, kalau tak nanti penonton mengamuk. tak memasal TV3 kena simbah cat. haha

    ReplyDelete
  3. layan juga kdg2 tu..geram dgn D yg suke buat kt melur mcm2..huhuuu

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥