Perhimpunan Bulanan & Potluck

Semangat nak raya cina dah padahal yang menyambutnya di ofis sorang je.
Biasalah semua perayaan pun kita as rakyat Malaysia sambut kan?
Kerajaan Perpaduanlah katakan.


Hari ni kami ada Perhimpunan Bulanan dan potluck.
Macam biasalah kalau dah potluck macam-macam menu ada.

 
Kek Vanilla

Brownies

Kek Red Velvet 

Rebutan jejaka si udang masak merah 

Rendang ayam

Satay Goreng

Cheese Tart CNY

Montok cheesenya

Sandwich

Jajan

Air kotak


Lokam

Menu utama mee hoon sup daging pulak terlupa snap, sebab menu paling lambat sampai.
Hihihi!

Kami tak ramai, tapi kami ada, muat je 1 screen.

Gong Xi Fa Cai dari team mak-mak budak.




















 

18 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. Ramainya juadah
    Selamat menjamu selera

    ReplyDelete
  2. Wowww.. meriah juadah tu.. setiap kali buat perhimpunan akan ada potluck ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya kak... baca yassin, perhimpunan bulanan kami buat potluck

      Delete
  3. wahh hidangan mee kolok xde erk., hehe

    ReplyDelete
  4. Meriahnya!
    Macam-macam ada, semuanya nampak menggoda selera. Rasa nak selit sama di situ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potluck idea kak.. nnt akak buat kt lahad datu pulak.. hehe

      Delete
  5. wuishhh nyumsss nya udang sepit biru ya! nampak sampul angpau, teringat marek kamek merik semua sampul angpau cny ngan staff parcelhub..terkejut nya nanggar banyak alu..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kongsi rezeki nk oo?? Sepit biru ya kmk nangga jak.. x brp gilak dgn udang

      Delete
  6. kak ana kan suka nau kalau bab potluck ni KM , meriah menu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tp sblm tu jenuh jugak nk cr idea xmo sama dgn org πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
  7. best nya potluckkkk... rindu betul suasana mcm ni. mkn sampai tersandar kekenyanganπŸ˜‚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau potluck mmg sehari2 tu ulang alik je lah ambik mknn πŸ˜‚πŸ˜‚

      Delete
Previous Post Next Post

Contact Form