9 comments
  1. ada yang patut tau di ikut..dan ada juga yg i rasa tak sesuai..heheh..salam.

    ReplyDelete
  2. huahahaha....
    kelak x pat ko kuar nga wayang agik...
    dok umah jak ko sia...
    kelak aku gik kuar...
    hehehehehe

    p/s:ada nga pic maha nikah? bj cmya dipakei nzm nak?

    ReplyDelete
  3. ~ banyak seyh pantang larang bakal pengantin. siap tak leh bercelak tuh. cemana la nak hidup kalau tak bercelak. tu utk amy la kan. :P

    MC leh dating lagik la, sebab nya bukan nya 40 hari lagik kan? :P ~

    ReplyDelete
  4. oMg!
    bYk nyEr nK ingAt ciK miRa :(
    aWk bEttEr pAtuhi aLL 43 RuLes ;)

    ReplyDelete
  5. mrs amie,
    aah.. ngk rationalnya jugak kn?

    mijot,
    ada.. bkn mcm ya..
    ya bj kot menar dipakeinya..

    amy,
    kalo x dating leh save bajet
    wakaka

    dyna,
    hopefully dpt la..
    teringin gak berpantang larang nih
    huhuhuh

    ReplyDelete
  6. u..blh ka tahan xjmpa..sehari pun cam ssh.hehe

    ReplyDelete
  7. naz,
    i tahan..
    janji ada tenet jak
    nya ya mok juak jumpa

    wakaka

    ReplyDelete
  8. em, xmau pakai seluar dalam mcm tue... :p

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.