7 comments
  1. sepatutnya akak ada meting kul 2.30pm tapi diberitahu tunda kul 1.15pm..kelam kabut akak dibuatnye utk bgtahu semua ahli mesyuarat...almaklumla akak urusetia mesyuarat...best sbb tak yah wat minit mesyuarat..tp ada 2 meting hari khamis ni...

    ReplyDelete
  2. ~ iskh, amy tak suka meeting. kalau meeting jer, mata automatik cam ngantuk2 gitu. tambah plak bulan2 posa nih. hikhikhik... ~

    ReplyDelete
  3. meeting memang bosan,
    kalau kat kilang pocket yang dulu,
    tetiap ari tiga kali gitu gitu ado meeting.
    boring boring.
    diorang sengaja tu mira,
    nak halang anda dari balik awal :)

    ReplyDelete
  4. Sabar sabar... dugaan semua tu

    Adry @ http://www.adrysabry.com

    ReplyDelete
  5. x bez gilak ka meeting..huhu
    mek lom pernah masok meeting aie.
    fuhhh..selamat² mek dr kebosanan :P

    xpa²..tawakal ajak la ow..hehe

    ReplyDelete
  6. meeting dekat2 nak raya mmg mengjengkelkan kan?isk..
    x pe.. sabar..sabar..

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.