16 comments
  1. nang lebat owh ujan ptg marek
    x bez lalu jak nk sungkey kat luar..hehehe

    yobiii...sampey termimpi² nya lowk
    tp nak mira...kata org lak..nak kah biasanya apa yg kta mmpi towk terbalit...

    so x perlu wisau la...
    sure nikah jwak tak ngan tunang tak..hehe

    psstttt...bila mok sungkey sama..hehe.

    ReplyDelete
  2. Red,

    ya lah.. so far kmk lom penah gik sungkey kt luar... hehehe

    hehehe... deep sleep kali ya sampei termimpi... lgpun bln posa dh jarang dating... hehehe... ya la nyuruh kali

    bila?? kta kumpul ramei2 gik mok? cne ohh? kmk rang seopis nk sung di luar gik xtauk nk choose tempat..

    ReplyDelete
  3. Salam kenal juak...hehe. Kmk pun selalu mimpi pelik2...sikpa, mainan tido.

    ReplyDelete
  4. kalu ianye benar2 terjadi mcmane myra nak mengatasinye...seram gak kalu benar2 jadi kenyataan...selisih jauh2 la..

    ReplyDelete
  5. ~ kihkihkih.... mimpi sampai camtuh sekali ker? ni kes rindu ker kes gaduh2 manja nih? hehehe.. :P ~

    ReplyDelete
  6. mimpi tu saje jek nak uji ang kot... xyah la pikirkan sgt okek? uhuhu

    ReplyDelete
  7. haha.. Kak Ira, eh.. sampei macam ya sekali bermimpi..? lawak ktk.. hehe.. membuat saya ketawa besar sahaja di tengahari ;p sik pa, Kak Ira. mimpi ya mainan tidur jak. ktk pasti akan berbahagia, insyaAllah. ya doa kmk untuk ktk, amin ya rabbal alamin :)

    ReplyDelete
  8. hehhe ni maksudnya awak sangat sayangkan dia la ni tu yang sampai bawa ke mimpi tu... takda hal tu.. jangan risau ... hehehe

    Adry @ http://www.adrysabry.com/

    ReplyDelete
  9. nang emo abis lah kitak dalam mimpi ya..tedah..

    ReplyDelete
  10. nana,
    ya la.. xpat emo gilak ngenang mimpi

    risanur,
    hmm...mira yakin ngn die kak.. kalo die buat jugak cmtu, mira jd andartu jer la.. mls dh nk pk... ekekeke

    amy,
    x baik gaduh2 bln posa... hehehe... jrg gaduh amy.. alhamdulillah :)

    ien,
    TQ.. xde la.. cuma kelakar jer.. tetiba nk kawen ngn Sal.. ahaks

    ina,
    thanks.. boh tetak kuat gilak... batal posa... ekekeke

    adry,
    alhamdulillah... bersyukur dgn apa yg ada skrg.. ;)

    katie,
    ehehehe.. ya lah koh.. ntah cmne timbul rempuan anma sal ya indah..

    ReplyDelete
  11. u..lawak nya juak mimpi ya.hehe..aok..nasik tomato will be served 2moro..mun free dtg jak k

    ReplyDelete
  12. mimpi itu mainan tdo kak mc..
    x usah dipikirin...
    kuar bhse indon la plak..
    kihkih:P

    ReplyDelete
  13. naz,
    menar? hehehe.. insya Allah...

    amer,
    xde ler fikirkan sgt :)

    ReplyDelete
  14. heheheh,
    1) diam tanda setuju, senyum tanda suka :)
    2) bebawak la basuh kaki cik mira :)
    3) pompuan meminang lelaki?
    hantaran sapo yg kuarkan?
    besh la gituuu!!

    ReplyDelete
  15. hmm hmmm saya tersenyum sendirian.. mimpi oh mimpi.. kau hadir dengan aneka warna.

    ReplyDelete
  16. lor.. ni mesti sbb terlalu pk nak kawen ni.. hehehe.. mimpi di bulan Ramadhan.. shima pun byk mimpi pelik2 dlm bulan mulia ni.. huh.. x puas tido jd nya

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.