11 comments
  1. salam ramadhan.
    salam kenal...

    *ba ya mim alif sim qaf ta ya*

    ReplyDelete
  2. hahahaha...part tak bengang ngan penguna jln raya lain ya mek setuju gilak². even bukan mek yg drive **abg mek drive** gik mek sakit ati aie...lagik² mun nemu pasangan yg tgh masyuk bcinta ya...ieee...asa nk langgar lari jak aie...wakakakaka

    :P

    ReplyDelete
  3. kenalah byk bersabar jika kita bertemu dgn situasi yg bole wat kita bengang...skrg ni myra keja kat mane??bukan cikgu lagi ke??

    ReplyDelete
  4. bulan pose.. x baik memarah...

    tapi list atas nie memang wat ati panas.. lagi2 yang bercinta atas jalan tu.. xkira la nek moto or kete.. same je..

    erk...
    aku lak marah..

    yeayy..
    dapat komen.. hehe..

    ReplyDelete
  5. ba ya mim alif sim qaf ta ya,
    salam kenal ya ;)

    red,
    ekekeke.. jgn langgar lari
    mun kmk eh..
    mun dpt cutting, mek cut
    then mek tuleh jelin nya 2
    bengkerk wa ckp lu
    wakakaka

    risanur,
    mira mmg ada sedikit masalah ketidaksabaran di ats jln ler kak... ekekekekkee

    menteil,
    x marah, bengkerk jek... huhuhu
    sowie sblm ni ang x dapek komen
    huhu

    ReplyDelete
  6. Pstttt....Kat mana ada cafe buka bolan2 posa ni ek?? hehehe

    ReplyDelete
  7. ~ amy paling risau ngan motor. bukannya apa, takut terlanggar diorg or diorang langgar titot. tak pasal2 ada calar-balar pulak nanti. ~

    ReplyDelete
  8. jom2 breakfast weh hahahahah!!!!


    p/s: ada tag untuk kamu cik mira :p

    ReplyDelete
  9. boleh jek update :p

    ReplyDelete
  10. oo la mira yg dah tembam.. jgn bengang2 yek.. senyum selalu

    ReplyDelete
  11. oho. sume yg akk list kan tu mmg diya pun bengang walaupun ayah diya yg drive. paling tak best bila kenderaan berat blocking sume kete. habis 10 kete dok follow blkg die. ms tu mmg akan "cucuk" ayah pintas sume. ngehhh

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.