6 comments
  1. tahniah utk adik akk ;) muka die lebih kurg je ngan muka akk [dh adik beradik, mstilah nk sama, huhu] :D

    ReplyDelete
  2. ~ ur sister dah graduated ekh?? CONGRATS!!! mestilah dia menjadi mangsa MC lepas nih. :P ~

    ReplyDelete
  3. salam kak..
    thanks singgah blog aida...hehehe...
    akk dah nk kawen ke?
    selamat pengantin baru&moga bahgia ke akhir hayat..aida bru nk menelaah blog akk..tak per..dlm 2 hari nie abis la kot bace semua n3..hehe..nnty senang2 dtg la negeri sembilan..aida pun ada rancang nk ke sarawak..blom penah sampai sana lg..doakn la yer :-)

    (huhu..panjang nyer..mcm tulis kat blog sndiri plak..)

    ReplyDelete
  4. uikzz... kmk org balit umah nk ngga tv ajak bah.. hahaha

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.