4 comments
  1. Molah design juak paduhal.. sik al, pait manis lam bekerja ya kelak akan kita kenang sambil tersenyum2 mcm kmk knektok.. Dolok involve juak dunia advertising, bila di kenang kembali, lucu pun ada, sedih pun ada..

    Pengalaman adalah guru yang terbaik utk kita betul nak??

    ReplyDelete
  2. ~ owhh...mengular yerk?? kasi tau sama boss. :P

    seronoknya org nak kawin. ttsskkk ttsskk... :( ~

    ReplyDelete
  3. jgn marah2, nati ilang seri pengantin tu nati..kena senyum selalu dan jgn stress sgt..

    ReplyDelete
  4. maner buleh mengular!!
    zaman sekarang ni kalau mengular jer tak cukup:)
    kena menaga!! lagi besh tu, pasal naga lagi besar dari ular!! :) heheh

    pocket gi menaga jgak td.
    balik dari discussion, gi makan steam boat ngan supplier, kenyang makan... n lepak steamboat sampai 2 jam!! wahahhaah...
    kambing tu lambat masak sikit...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.