14 comments
  1. saye nie, walaupun hampir setahun duduk kat Melaye nie, belum pernah jugak merase nasie kerabu tue... hahahaha... ;p antu ikan juak ktk tok kak ira, eh. tauklah kmk pa nak diberik dgn ktk masa birthday lak... fishball!!! haha ;p ada apa dengan sushi? entah2... hahahaha... amin ;) hehe... kmk tgh menggila dgn sushi juak tok. baruk ari marek pegi jusco beli sushi set. belalak,wo...

    ReplyDelete
  2. wahhh..alu teringin nya lok..kmk sama juak.tp xmok mkn nak kat arif hotel ya..tgu meli brg polah d rmh chik mek jak.hehehe..

    ReplyDelete
  3. huhuhu
    agak paham lah pe yg mira tulis tp ada gak yang takut salah paham..
    pape pun nasi kerabu skrg adalah makanan tetap setiap pagi di hari keje
    nasi kerabu makcik kat bawah pokok tu amat mengoda...
    peerrghhhh!!!
    gian di buatnya

    ReplyDelete
  4. aie, salu na ingin mkn sushi king tok?ada pa pa kaaaaa? ahem.. ;P

    ReplyDelete
  5. eyna,
    chechechechehhh... kelakar melaye indah nya lok.. huhu... jgn berik fishball eh.. mek x suka... mun nuget tek ka.. nyaman la juak.. hahahahhaa... eh, sushi kt jusco x best gilak.. g la sushi king... huhuhu

    naz,
    yah yah... alu berpolah... ya best gilak.. mun ada molah laksa penang jgn lupak ngn i... hahhahaa

    fadli,
    jgn pdh x suka... lak tersuka... kahkahkah

    dayu,
    wah.. paham ek? bagusnya... mst sedap nasi kerabu bwh pokok tuh... ehmmmm....

    fieza,
    hmm... ada apa ohh? ada rasa nk mkn jak... xda papa pun... wakakkakaa

    ReplyDelete
  6. Mira.. samalah kita... kmk sikpat mkn benda yg bernio2 tok.. pau nio kah, kueh melaka kah, ns kerabu kah..

    Kadang2 mun kmk teringin mok coba ada la kmk mkn ikit, tp sikpat masok kekekeke...

    Errmmm... sama jak palak kmk duak Fieza tok.. ktk mkn kat Sushi King dah ada papa kah?? Hehehehe.. Neylah taok 'urang' lain yg ngidam..

    ReplyDelete
  7. onggon,
    aih...sama lok...kmk nang antinya pau nior.. tp mak mek suka..

    haip.. xda papa koh.. mun ada papa ada la mek madah... huhuhu.. so far xda.. :) insya Allah mun dh ada mek akn padah... hehehe

    ReplyDelete
  8. ikan kembung goreng mok? lak kmk wrap pakei riben warna kuning sak matching dgn kunyit pakei goreng ikan ;p sik mok lok g sushi king. sushi king itu destinasi khas dating saya seterusnya bila balik kuching nanti... ;p

    ReplyDelete
  9. eyna,
    oh ma lovelyeyna....! saya sgt crazy dgn ikan kembung goreng... mkn nasik dgn planta panas2... perghhhh.....

    ReplyDelete
  10. bukak kolam ternak ikan kembung jak kita tok... ahaha... ;p

    ReplyDelete
  11. Yobihh kamek minat naaa juak nasik krabu ehhh uwaaa!! I wish ada nasik krabu sitok eh ishkkk :(

    ReplyDelete
  12. ade kwn sorg tu taktau nk makan nasi kerabu. Sbb tak tau nak mula mcm mne.

    tp skrg dah jd fav. die plakk.

    hehehe

    ReplyDelete
  13. audio,
    tedah nya lok... polah lah oh... hehehehhee

    shino,
    ye ke? ye la sbb byk sgt lauk... huhuhu... semlm nk mkn lg tp kedai ttp plak... :(

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.