Follow Us @soratemplates

28/08/2009

Ramadhan 6

Semalam, hari Khamis, hari ke-6 berpuasa. Aku kelas direct, 8 am - 12.45 pm. Tak larat. Kepala dah pening, perut tak selesa, terasa mual. Boleh ke aku ni?

YM member-member. Hari tu ada operasi mamam di bulan puasa bagi wanita yang di'cuti'kan puasa. Siap beli Marry Brown lagi.

Aku: Posa sik?

Member: Sik. Kenak?

Aku: Macam sik larat jak tok.

Member: Aih, pecah lah. Mek orang dah order dari Siti Cafe tek. He he.

Aku: Eh, kamek mok juak lah, jus epal.

Member: Kamek rang tunggu nak ambik gik. Order nun lak ambik sama. Ah Moi ambik lak.

Aku: Oh, oklah. Lak madah ngan Ah Moi suruh ambik ngan kamek sekali.

Hmmm... boleh agak tak? Aku jahat kan. Tapi aku tak larat, kesian mengenangkan yang kat dalam tu.

post signature

1 comment:

  1. sis...btol kata mdm nyza ya..ktk termasuk dalam golongan yang dikecualikan...dont worry...kan boley ganti posa...

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥