Follow Us @soratemplates

12/10/2009

Ubat

Bilik dah bau ubat. Mak cakap keluarkan ubat dari bilik tapi bau ubat tu sedap. Dah keluarkan ubat dari bilik tapi rumah plak yang bau ubat. Belum apa-apa dah wangi semerbak.

Ubat apa? Ubat untuk berpantang nanti la. Sedap tak sedap kena makan jugak. Tapi baunya sedap, rasa pun sedap jugak ler kot (hopefully). Hehehe.


post signature

2 comments:

  1. hehe.. mula2 rasa nak termuntah p mun dah biasa ari2 minum, kedak minum air biasa jak. cgek yg x best ubat pantang tok, mun yak lak, sendat.. hahaha... mun dah deliver lak pdh k mira. :)

    ReplyDelete
  2. mcm biasa dgr yak sendat ya... hehehhee..

    ktk ada fb x? leh add.. senang :)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥