Follow Us @soratemplates

21/05/2010

I Love Friday

Pagi ni ada interviu untuk Anugerah Pelajar Cemerlang. Harap-harap ler habis awal. Leh siapkan kerja lain plak pasni. Minggu depan lagi la busy jaga exam amali. Weekend ni mesti enjoy puas-puas dulu. Iman pun dah lama tak jalan-jalan sejak dikuarantin akibat sakit mata ari tuh. Tak sabarnya nak balik kerja petang ni.

Teringat Iman kat umah. Rindu plak. Layankan ajer Iman versi specky. Hehehe.


Kat bawah ni lagi stylo, Macam-macam jer makcik-makcik Iman kat umah tu. Sesuka hati jer buat anak Ibu ni. Tapi takpe, anak Ibu tetap comel kan? Sayang Iman Madihah Ibu.



post signature

1 comment:

  1. wah wah wah ngalahkan ibu ye...
    rambut dia dah boleh ikat la...
    oni blm boleh lagi...

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥